به نظر شما وبلاگ را در چه موضوعی گسترش دهیم ؟

وب‌نورد؛ از ویرایش عکس تا مجله پزشکی

وب‌نورد؛ از ویرایش عکس تا مجله پزشکی


ویرایش عکس‌ها
کلیکwww.sumopaint.com

اگر دوست دارید عکس ویرایش کنید ولی دوست ندارید کلی پول بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم از این برنامه آنلاین استفاده کنید. این برنامه یک گلچین خوب از ابزار و جلوه‌های مخصوص ویرایش عکس دارد. برای استفاده از آن باید نام‌نویسی کنید. کارهایی جالی روی عکس‌ها می‌توان انجام داد. یکی از ویژگی‌های سایت، انجمن است که بیشتر از 10 میلیون کاربر از 200 کشور مختلف را شامل می‌شود. آنها آثارشان را با یکدیدگر به اشتراک می‌گذارند و تبادل نظر می‌کنند. با نسخه رایگان می‌توانید روی عکس‌ها به طور آنلاین کار کنید اما اگر مدل بالاترش را خریداری کنید، می‌توانید آن را برای دسکتاپ دریافت کرده و به صورت آفلاین هم استفاده کنید.

اشتراک عکس و ساخت اسلایدشو
کلیکwww.flixtime.com

اگر می‌خواهید عکس‌های دیجیتالی دوست‌داشتنی خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید، از این اپلیکیشن استفاده کنید. با استفاده از آن می‌توانید در سه گام ساده از عکس‌ها و ویدیوهای خود اسلایدشوی انیمیشن بسازید. همه کارهای سخت را خود نرم‌افزار انجام می‌دهد. نتیجه واقعاً حرفه‌ای است. یک ویدیوی نمایشی هم هست که می‌توانید قبل از شروع تماشا کنید و بیشتر با طرز کار سایت آشنا بشوید. فقط باید عکس‌ها و ویدیوهای مورد نظر خود را به ترتیبی که دوست دارید، بارگذاری و آهنگ دلخواهتان را انتخاب کنید. وقتی اسلاید شو درست شد، می‌توانید روی آن صدا ضبط کنید و توضیح دهید.
مجله پزشکی
کلیکwww.3-m.ir

مجله پزشکی مادر یک مجله پرمحتوا درباره دانستنی‌های مربوط به بهداشت و سلامتی است. گذشته از اخبار و مقاله‌های پزشکی، مطالب اضافه‌ای چون تاریخ پزشکی دارد که به بررسی تاریخچه طب می‌پردازد. اهمیت سایت در این است که به زبان ساده نوشته شده و فقط مخصوص متخصصان پزشکی نیست. یکی دیگه از قسمت‌های این سایت بانک اطلاعات بیماری‌هاست که در آن فهرست جامعی از انواع بیماری‌ها، از یک گرمازدگی ساده گرفته تا هموفیلی و بیماری‌های قلبی دیده می‌شود. روی هر بیماری که کلیک کنید می‌توانید علایم، عوارض، شیوه پیشگیری و درمان، داروها و خیلی مطالب مفید دیگر را به دست بیاورید.
آزمون‌های روانشناسی 
کلیکwww.queendom.com

این سایت آزمون‌های متفاوتی از جمله سلامتی، هوش، صداقت، شخصیت حرفه‌ای، شخصیت فردی و را شامل می‌شود. تعداد آزمون‌ها و تنوعشان آن قدر زیاد است که می‌تواند هفته‌ها سرگرمتان کند. برای استفاده از آزمون‌ها احتیاجی به نام‌نویسی نیست، ولی اگر بخواهید آنها را ذخیره کنید، باید ثبت‌نام کنید. با این روش می‌توانید بعدها همان آزمون را دوباره تکرار کرده و با دفعه پیش مقایسه کنید تا ببینید که شخصیت و عاداتتان در طول زمان تغییر کرده است یا نه. فقط کافی است روی آزمون مورد نظر کلیک کنید و با حوصله و البته صداقت، به پرسش‌ها پاسخ دهید. در انتها سایت جواب‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و نتیجه را در قالب یک متن ارائه می‌دهد.

زمان به صرف آنلاین
کلیکwww.time.ir
یک تقویم آنلاین که علاوه بر ثبت روزها به تاریخ خورشیدی، قمری و میلادی مناسبت‌ها و تعطیلات رسمی ایران را هم فهرست کرده است. می‌توانید به کمک این سایت تاریخ‌های خورشیدی و میلادی را به هم تبدیل کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر