به نظر شما وبلاگ را در چه موضوعی گسترش دهیم ؟

وب‌نورد؛ گروه موسیقی آنلاین تشکیل دهید

وب‌نورد؛ گروه موسیقی آنلاین تشکیل دهید

گروه موسیقی آنلاین تشکیل دهید
اگر از بازی‌هایی مثل راک بند خوشتان می‌آید به این سایت مراجعه کنید. اینجا هر کسی می‌تواند یک گروه موسیقی راک درست کند. از مرحله گزینش گرفته تا اجرای کنسرت حرفه‌ای. می‌توانید به عنوان خواننده یا مدیر گروه نام‌نویسی کنید. شرکت‌کننده‌ها از نقاط مختلف دنیا در آن شرکت می‌کنند و آنهایی که بیشترین رای را بدست بیاورند، می‌توانند به مراحل بالاتر بروند و در نهایت یک اجرای بی‌نظیر ارایه دهند.
نقاشی روی شیشه خاکی ماشین
نقاشی روی شیشه کثیف ماشین‌ها کاری است که بسیاری از ما انجام داده‌ایم. اما جایی که اسکات وِید، خالق این آثار، در آن زندگی می‌کند، ظاهراً پر از گرد و خاک است و هر خودرویی که از آنجا عبور کند، حسابی کثیف می‌شود. او هم از این فرصت استفاده می‌کند تا هنرش را به نمایش بگذارد. از آثار اون در این سایت می‌توانید دیدن کنید و حیرت‌زده شوید.
سوپرمیکروبلاگینگ!
برای توییت کردن چندان وقت ندارید؟ از مونو بلاگینگ استفاده کنید. یک چیز کوچک اما کاربردی. تقریباً مثل توییتری که رژیم لاغری گرفته است. اما تنها می‌توانید یک کلمه در آن بنویسید و تا 28 حرف هم بیشتر جا ندارید. برای نام‌نویسی مجبور نیستید یک حساب کاربری تازه باز کنیدشناسه توییترتان کافی است. درست مانند توییتر آنجا دوست پیدا می‌کنید، دنبالشان میکنید و حرف می‌زنید. مجبور نیستید از واژه‌های همیشگی استفاده کنید، می‌توانید از خودتان واژگان ابداعی کوتاه بسازید.
اپلیکیشن‌های پیشنهادی
اگر از آیفون استفاده می‌کنید ممکن است انتخاب از بین 225000 اپلیکیشن فعلی کار سختی باشد. راه حل یک اپلیکیشن تازه است، به اسم BigAppShow. یک برنامه روزانه که محتوای یک سری از اپلیکیشن‌ها را بررسی می‌کند و جزئیاتشان را با تصویر نشان می‌دهد. از هرکدام خوشتان آمد، فقط کافی است دگمه buy now را بزنید تا مستقیم به اپ استور وصل شوید. این که بتوانیم محتوای سایت را قبل از خرید ببینیم، ایده خیلی خوبی است.
اما اگر کاربر اندروید هستید و خیلی هم صبور نیستید، این سایت منبع خوبی است که به شما برای دانلود اپلیکیشن‌ها ایده می‌دهد. اپ‌ها را بررسی و رتبه‌بندی می‌کند، با سازندگانش گفت‌وگو می‌کند و خلاصه کمکتان می‌کند با آگاهی کامل آنها را بخرید. برای جست‌وجو راه‌های زیادی هست. توضیحات مربوط به اپ‌ها با عکس همراهند و با کمک اعضای انجمن سایت رتبه‌بندی شده‌اند. در بخش ویدیو، راهنمایی‌های خوبی پیدا می‌شود. یک قسمت کامل هم به معرفی همه گوشی‌های موجود اختصاص داده شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر