به نظر شما وبلاگ را در چه موضوعی گسترش دهیم ؟

وب‌نورد؛ سایت‌هایی برای کودکان


عکس‌هایتان را روتوش کنید
یک ابزار ساده با کارایی بالا برای روتوش عکس. عکس‌های خود را به راحتی ویرایش کنید، لک‌ها و جوش‌های صورت را از بین ببرید، پوست را شفاف کنید و با چند تغییر نامحسوس، کیفیت عکس را حسابی بالا ببرید. در ضمن، مثل خیلی از سایت‌های مشابه، جلوه‌هایی از قبیل سیاه و سفید و سپیا هم دارد که می‌توانید در عکس‌ها به کار ببرید.
مجموعه عکس‌های زیبا
این سایت یک مجموعه فوق‌العاده از عکس‌های هنرمندان مختلف است. شما هم می‌توانید عکسای خود را به سایت بفرستید، ولی باید بدانید که همه عکس‌های ارسالی در گالری گذاشته نمی‌شوند و قبل از هر چیز باید به تأیید مسؤولان سایت برسند. عکس‌ها بر اساس موضوع دسته‌بندی شده‌اند و جست‌وجو را برای بازدیدکنندگان راحت کرده‌اند.
فیلم‌هایی از سفر
اهل سفرید؟ دوست دارید تجربه‌های دیگران از سفر را با چشم خود ببینید و بیشتر از دنیا با خبر شوید؟ این سایت برایتان مناسب است. اینجا همه کسانی که تشنه سفر کردن به گوشه و کنار دنیا هستند، تجارب خود را در قالب فیلم‌های کوتاه با دیگران به اشتراک می‌گذارند. چه در ارتفاع ۱۵۰۰۰ پاییِ کوههای هیمالیا باشید و چه در دل بازارهای زیبای مصر، می‌توانید با یک دوربین ساده، خاطراتتان را ثبت کنید و به اعضای سایت ملحق شوید. برای انتخاب کشور مورد علاقه خود یا در فهرست اسامی کشورها دنبالش بگردید یا در نقشه جغرافیا. بعد هم به تماشای ویدیوها بنشینید و لذت ببرید.
کتابی برای کودکان
این کتاب کودکان، یک کتاب معمولی نیست و در واقع یک بازی فکری است. به این صورت که یکی از حیوان‌ها به عنوان راوی عمل می‌کند و از بقیه می‌خواهد در فعالیت‌ها شرکت کنند. فعالیت‌هایی که کودکان در آن وادار به انتخاب رنگ، شکل، اندازه و چیزهایی از این قبیل می‌شوند. این کار کمک می‌کند تا کودکان معنی واژه‌ها و جملات را یاد بگیرند، حتی اگر هنوز قادر به نوشتن نباشند. تصویرهایی که در آن به کار رفته چشم‌نواز و محتوایش سرگرم‌کننده است. برای استفاده از بازی‌ها باید آنها را دانلود کنید. فصل اول رایگان است و می‌توانید امتحانش کنید و اگر دوست داشتید، بقیه‌اش را خریداری کنید. وقتی قسمت اول را تمام کردید، روی قیچی کلیک کنید تا یک صفحه باز شود. در این بخش چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن هست. خیلی‌هایش را می‌توانید چاپ کنید.
از نوزاد تا کودک
خوب، این سایت برای کسانی که بچه دارند، مناسب است. نی‌نی سایت، اطلاعات مورد نیاز خانواده‌ها را از دوره پیش از بارداری تا سن پنج سالگی کودک به زبان فارسی ارایه می‌دهد. بخش عمده این سایت را مقالات علمی و آموزشی در زمینه‌های مختلف مربوط به مادر و کودک تشکیل می‌دهد. مطالبش مفید است و به جزیی‌ترین موضوع ها هم توجه دارد. در ضمن یک بخش هم برای پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده که سوالات کاربرها به وسیله متخصص مربوطه پاسخ داده می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر