به نظر شما وبلاگ را در چه موضوعی گسترش دهیم ؟

وب‌نورد؛ مسیریابی در ایران


مدیریت زمان استفاده از اینترنت
اینترنت، از یک طرف، می‌تواند یک راه خیلی خوب برای انجام کارها باشد، اما در عین حال، اگر حواسمان نباشد، می‌تواند همه وقتمان را تلف کند. باور نمی‌کنید؟ از Rescue Time بپرسید. یک اپلیکیشن مخصوص ویندوز و مک. بعد از این که دانلودش کردید، به شما کمک می‌کند زمانی را که در اینترنت صرف می‌کنید، محاسبه کنید. روش کار این است که بین پنجره‌هایی که باز هستند، آن را که فعال است، دنبال می‌کند. اگر دست از کار بکشید و از کامپیوتر خود دور شوید، آن هم محاسباتش را متوقف می‌کند و منتظر برگشتنتان می‌ماند. درنهایت، از جزییات کارهایی که انجام داده‌اید گزارش تهیه می‌کند و می‌توانید ببینید که آیا مفید بوده‌اند یا نه.
بازی سرگرم‌کننده
یکی از راه‌های خیلی خوب برای وقت‌کشی Osmos است. هم برای پی سی، هم مک و هم محصولات اپل قابل استفاده هست. این بازی در فهرست فروش اپ‌استور موفق بوده است. یک پازل که 47 مرحله دارد. موسیقی‌ای که در بازی به کار رفته، آرامش‌بخش است. بازی در ابتدا با همان آرامش شروع می‌شود ولی ناگهان سرعت به شدت بالا می‌رود. در ضمن خیلی هم اعتیادآور است. در نسخه دسکتاپ با ماوس بازی می‌کنید و در موبایل با لمس صفحه. برای پی سی و مک یک دموی آزمایشی وجود دارد که می‌توانید چند مرحله‌اش را به رایگان بازی کنید. اما برای اپلیکیشن موبایل باید پول پرداخت کنید.
کوتاه‌ترین مسیر را بیابید
اگر برای رفت و آمد داخل شهری و سفرهای بین‌شهری خود به راهنما احتیاج دارید، این سایت را به یاد داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم راهنمای استفاده از سایت را بخوانید. اگر روی نقطه مورد نظر راست کلیک کنید، می‌توانید به تصویر و نقشه ماهواره‌ای آن دسترسی پیدا کنید. برای پیدا کردن مسافت بین دو نقطه، رویشان کلیک کنید و سایت کوتاه‌ترین مسیر را برایتان محاسبه می‌کند. این کار را می‌توانید برای سه منظور پیاده‌روی، استفاده از اتوموبیل و یا تعیین فاصله بین دو یا چند نقطه استفاده کنید. برای استفاده از سایت باید فلش‌پلیر نسخه 9 یا بالاتر را روی سیستم داشته باشید. اما یکی دیگر از خوبی‌هاش این است که می‌شود نقشه‌ها را ذخیره و چاپ کرد.
تصاویر دیدنی از ایران
حالا که حرف از سفر شد، یک سایت زیبا این جاست که تصاویر جاهای دیدنی ایران را به صورت پانوراما به نمایش می‌گذارده. یک گالری بی‌نظیر از آثار تاریخی، مناظر طبیعی، اماکن گردشگری، و مناظر شهری. می‌توانید با دگمه‌های زیر عکس‌ها، و یا با حرکت دادن ماوس خود تصاویر را بچرخانید و از همه زاویه‌ها تماشایشان کنید. برای دیدن آنها به فلش‌پلیر احتیاج دارید که معمولاً، با باز کردن تصویرها، بصورت خودکار روی کامپیوترتان نصب می‌شود. اگر نصب نشد، می‌توانید روی گزینه مربوطه کلیک کنید.
موسیقی برای حس و حال شما
چند وقت پیش stereo mood را معرفی کردیم که با استفاده از آن می‌توانستید موسیقی متناسب با حال و هوای خود را پیدا کنید. یک سایت مشابه دیگر Moodturn است که یک مجموعه از تصاویر طبیعت را در اختیارتان می‌گذاره. با انتخاب هر کدام آوای مرتبط با آن پخش می‌شود. یعنی هم چشم‌نواز است و هم گوش‌نواز.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر