به نظر شما وبلاگ را در چه موضوعی گسترش دهیم ؟

وب‌نورد؛ از بارکد تا پارکور

وب‌نورد؛ از بارکد تا پارکور

وب‌نورد بخشی از برنامه کلیک است که از تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی پخش می‌شود و به معرفی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌پردازد.
اپلیکیشنی برای بارکُد
خیلی وقت‌ها ما در خرید فریب بسته‌بندی زیبای محصولات را می‌خوریم. اما یک بار دیگر تکنولوژی اینجاست تا در شناخت بهتر آنها کمکمان کند. یک اپلیکیشن اندروید و آیفون که به شما این امکان را می‌دهد تا درباره هرشی‌ای که خط‌نماد یا بارکد دارد، اطلاعات به دست بیاورید یا اگر اطلاعاتی درباره‌اش دارید، اضافه کنید. چه کتاب و مجله باشد، چه بسته گوشت و مرغ و چه هر چیز دیگر. بعد از اینکه بارکد شیئ مورد نظر را پیمایش کردید، می‌توانید عکس، متن، موسیقی و ویدیو به آن اضافه کنید. برای ایده گرفتن نگاهی به نوشته‌هایی که دیگران اضافه کرده‌اند، بندازید. مثلاً اضافه کردن دستور پخت یک نوع غذا به یک محصول خوراکی! یا حتی اضافه کردن یک تبریک ویدیویی به بارکد یک کارت تولد! اگر خواستید به چیزی که بارکد ندارد پیامی اضافه کنید، می‌توانید بارکدهای خود سایت را چاپ کنید. طبق معمول یک جنبه اجتماعی هم وجود دارد. به شما امکان می‌دهد که فعالیت‌های دیگران را دنبال کنید. اگر یکی از اشیاء شما اسکن یا چیزی به آن اضافه شود، سایت به شما خبر می‌دهد. فقط حواستان به حریم خصوصیتان باشد تا کسی به اطلاعات شخصی دسترسی پیدا نکند.
فروشگاه‌های الکترونیک ایرانی
ظاهراً خرید و فروش آنلاین جایش را در ایران باز می‌کند. اما از آنجایی که هنوز چندان همه‌گیر نشده، شاید پیدا کردن فروشگاه‌های آنلاین معتبر کار راحتی نباشد. اینجاست که یک فهرست از فروشگاه‌های یانترنتی باید به کار خریداران بیادی. این سایت گلچینی از فروشگاه‌های اینترنتی فارسی‌زبان درست کرده که از لوازم آرایشی و بهداشتی تا لوازم صنعتی و محصولات فرهنگی را در این میان می‌توان یافت.
مدیریت آنلاین
کلیکwww.onlinemanagers.ir
مدیران موفق همیشه مورد تحسین و تمجید دیگران هستند. اما پشت این موفقیت‌ها، حتماً آگاهی، تجربه و دانش زیادی هست. چه یک مدیر باشید و چه علاقمند به مدیریت، چه چیزی بهتر از یک منبع آنلاین برای تبادل نظر با مدیران مختلف، شنیدن تجربه‌ها و خواندن مطالب مفید این زمینه؟ و اینها چیزهایی هستند که در سایت مدیران آنلاین قابل دسترسی است. برای استفاده از آن باید نام‌نویسی کنید. اما ثبت‌نامش رایگان نیست. البته بعضی از مقاله‌هاش رایگان است بنابراین پیشنهاد می‌شود از این فرصت استفاده کنید و ببینید مطالب سایت برایتان کاربردی است یا نه.
پرسش و پاسخ درسی
کلیکwww.cramster.com
اگر دانش‌آموز یا دانشجو هستید و برای تکالیف خود به کمک احتیاج دارید، از این سایت استفاده کنید. موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید، سؤالتان را بنویسید و پاسخ را از سایت بگیرید. یا اگر خواستید، می‌توانید به سوالات پرسیده شده جواب بدهید.
ورزش پارکور
شما چیزی راجع به پارکور می‌دانید؟ غیر از محتوای جالب سایت، طراحی گرافیکی‌اش هم جذاب است. عکس‌های جالبی هم در گالریش وجود دارد. سایت اطلاعات اولیه خوبی درباره خود ورزش و عوارض فیزیکی حاصل از آن دراختیارتان می‌گذارد. اگه علاقمند باشید، می‌توانید نام‌نویسی و در انجمن سایت با دیگران اطلاعات رد و بدل کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر