به نظر شما وبلاگ را در چه موضوعی گسترش دهیم ؟

دامه اعتراض دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران

ادامه اعتراض دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران
تجمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در اعتراض به انحلال این دانشگاه روز دوشنبه ادامه یافت. بنا به گزارش ها صدها دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران با روپوش های سفید در محوطه دانشگاه حاضر شده و شعارهای اعتراضی سر دادند. رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران را غیرمنطقی و غیرقانونی خواند و گفت از وزیر بهداشت برای توضیح درباره انحلال دانشگاه در مجلس دعوت به عمل آمده است.
سخنگوی قوه قضاییه: رفع پلمپ از دفتر حزب اعتماد ملی به معنای رفع توقیف از این حزب نیست
سخنگوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی تاکید کرد رفع پلمپ از دفتر حزب اعتماد ملی به معنای رفع توقیف از این حزب نیست. غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری روز دوشنبه خود جعل اسناد و ارتباط با جریان های ضد انقلاب در خارج از کشور را از جمله اتهام های هوتن کیان، وکیل سکینه محمدی آشتیانی عنوان کرد که در دهم اکتبر همراه با فرزند خانم آشتیانی و ۲ شهروند آلمانی بازداشت و زندانی شد.
حکم قطع دست یک زندانی کرد در ارومیه
به گزارش فعالین حقوق بشر و دموکراسی در ایران دادگاه عمومی ارومیه برای یک زندانی کرد ۶۰ ساله، به اتهام ارتکاب سرقت مسلحانه حکم قطع دست صادر کرد.
درخواست نماینده سسندج از صادق آملی لاریجانی
نماینده سنندج در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به صادق آملی لاریجانی خواهان تغییر آنچه نگرش های تبعیض آمیز قوه قضاییه نسبت به جامعه کرد و اهل سنت عنوان کرده، شد.
تشکیل کمیته ویژه واقعی کردن نرخ ارز
به دستور رئیس جمهوری اسلامی کمیته ویژه واقعی کردن نرخ ارز متشکل از کارشناسان بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار دولت تشکیل شد.
سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به قطر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه یک هیات ۱۶۰ نفره برای شرکت در هفته فرهنگی راهی دوحه پایتخت قطر می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر